суббота, 12 января 2019 г.

 Модуль 9-11
День почався з бі-бі-ті- бі-бі-ті-бом (міксер,  тостер, слон).Ми пройшли 9, 10  і почали 11 модуль він закінчиться через два тижні коли буде завершена повність робота.Сьогодні був насичений і цікавий робочий день незважаючи на те що це субота. Атмосфера неперевершена і спокійна, незабутні враження залишаться на довго. Працювали з терміном фасилітація. Це дуже корисний досвід.

1 комментарий:

  1. Ось, пані Маріє! Оцінив я Вас)))
    Оцінювання портфоліо Марії Павленко
    І. План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)
    1. Вдалі моменти: Дуже класно, що було запропоновано інтердисциплінарний метод до навчання з проектом. Тут суто географічна тема Антарктиди сусідить з навичками, скажімо, інтерв’ювання, що мені до вподоби як гуманітарію.
    2. Ідеї для покращення: Можливо, варто було б переставити місцями деякі ключові, змістові та тематичні питання. Наприклад, ключовим зробити таке актуальне для сучасності питання, як «Чи може людина вплинути на природу Антарктиди?»
    ІІ. Приклад учнівської роботи
    Вдалі моменти: Яскравий, лаконічний і інформативний буклет. Гарна наочність. Представлено як результати наукового дослідження, так і «цікавинки», що мають заохотити читачів до вивчення Антарктиди.
    Ідеї для покращення: На мою думку, результат дослідження клімату Антарктиди за даними інтернету треба супроводити посиланням на джерело. По-друге, цікавим би були деякі результати опитування, проведеного учнями: що ж люди загалом знають про Антарктиду та її проблеми. Хоча в межах буклету це важко зробити.
    2. ІІІ. Форма оцінювання прикладу учнівської роботи
    1. Вдалі моменти: Прекрасно те, що запропоновано багато різних форм оцінювання, що можуть застосовуватися до оцінювання як індивідуальних успіхів учня, так і до роботи команд. Дуже цікавою та актуальною також є схема «Вена» щодо порівняльної характеристики природи Арктики та Антарктиди.
    2. Ідеї для покращення: Можливо, серед багатьох запропонованих форм оцінювання варто було б виокримити найголовніші. Це дозволило б зрозуміти краще, чого мають досягти учні в кінцевому результаті.
    3. ІV. Допоможні матеріали для фасилітації
    1. Вдалі моменти: Увесь проект розраховано на активну участь фасилітатора. Відчувається, що в процесі розробки було використано чималу кількість допоміжних матеріалів.
    2. Ідеї для покращення: Здається, папку «Допоміжні матеріали» ми на оцінювання не надсилали)).
    4. V. Інші складові Портфоліо (документи)
    1. Вдалі моменти: Зміст проекту повністю відповідає вимогам державних стандартів до вивчення досліджуваної теми. Проект відповідає програмі дисципліни «Географія» для 7 класу.
    2. Ідеї для покращення: Можливо, варто також навести витяги з нормативних документів щодо тих дисциплін, які є супутніми в проекті (наприклад, біології). Також можна було б переглянути програму з інформатики та узгодити тему географічну з темою з інформатики (хоча я й сам такого не робив)))
    5. VI. ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ
    1. Вдалі моменти: У цілому портфоліо є добре структурованим та інформативним. Про природу Антарктиди можна чимало дізнатися, вивчаючи саме лише Портфоліо)))
    2. Ідеї для покращення: Усі ідеї щодо покращення було викладено мною вище. Можливо, світлину з пінгвінами можна було б зробити більш оптимістичною. Бо вони занадто нещасно виглядають на самотній крижині серед океану. Хоча, може, тут завуальований натяк на проблеми танення антарктичних льодовиків.
    6. Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела) Законів про авторське право дотримано частково (проблема – в учнівській роботі). Але це, мабуть, через брак часу
    7. VII. ІНШІ КОМЕНТАРІ:
    Чудова робота. Було дуже приємно почитати. Тим паче я люблю Антарктиду.
    ---------------------------------------------------
    ОПОНЕНТ: (прізвище, ім'я) ___Жилін Михайло___________

    ОтветитьУдалить

 Модуль 9-11 День почався з бі-бі-ті- бі-бі-ті-бом (міксер,  тостер, слон).Ми пройшли 9, 10  і почали 11 модуль він закінчиться через два ...